montaż

Reklamacje

 

1. Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży, usługi rezerwacji towarów, jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:

a. imię i nazwisko,

b. numer zamówienia,

c. opis niezgodności towaru/usługi z umową,

d. datę zakupu,

3. Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

4. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: biuro@slupex.pl lub telefonicznie pod nr telefonu +48 600 347 306

5. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl